Huhti-toukokuu 2014

TREENI: BIKINIKUNNON ERIKOISNUMERO!

HALUATKO KISALAVALLE?

Kaikki mikä kimaltelee on enemmän kuin kultaa, jos olet bikini, figure tai fitness kilpailija joka kävelee lavalle ensimmäistä kertaa. Nämä naiset eivät kuitenkaan ole pelkästään kaunista hymyä, koska naiset tuon hangonkeksimäisen hymyn ja ihailtavan lihastiukkuuden takana, ovat paljon kovempia, kuin painot joita he nostavat salilla joka päivä. Jos olet aina halunnut nousta lavalle joko bikini tai figure kilpailuissa, nyt on oikea aika aloittaa! Me tarjoamme sinulle ultimaattisen ohjelman, joka pitää sisällään treenin, ravitsemuksen ja motivaatiovinkit, joilla saat voittajan fysiikan.
Anna siis tälle mahdollisuus- vaikka et olisikaan valmis parrasvaloihin, niin ainakin se on varma juttu, että saat parhaimman kuntosi ikinä.
IFBB FIGURE PRO SWANN DE LA ROSA NÄYTTÄÄ KOVAN TYÖN TULOKSET LAVALLA.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

KILPAILIJALLE: Jälkimainingit

Varmaan jokainen fitness- tai figurekilpailija on kokenut sen ainakin kerran: 12 viikon kovan ja säntillisen treenin ja valmistautumisen jälkeen, olet euforisessa tilassa jo kilpailuita edellisestä illasta lähtien. Nyt voit vihdoin jopa nauttia herkkuja, joita olet kaivannut viimeiset kuukaudet. Mutta nyt kisa on ohi, ja tuntemukset ovat tyhjät – jopa masentuneet.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

KILPAILIJALLE: TÄYDELLISET KEHYKSET

Kuinka valitset itsellesi täydelliset bikini? Olet päässyt niin pitkälle, että on aika valita mestariteoksellesi oikeat kehykset. Tiedät varmaan mikä antaa sinulle sen viimeisen silauksen, jotta olet valmis säteilemään lavalla? Meikki ja hiukset – kyllä, ole hyvä ja etsi itsellesi ammattilainen hoitamaan nuo. Mutta puhutaanpa yhdestä erittäin tärkeästä yksityiskohdasta – kisabikineistä. Useimmat tytöt luulevat, että tuo postimerkin kokoinen pala kangasta, joka kimaltelee timanttien säihkyessä, on jotain, minkä voit hoitaa vasta kilpailujen alla. Tuo on pahin mahdollinen virhe. Me kysyimme Elina Louerannalta, suomalaiselta bikini expertiltä, jos hän voisi kertoa bikinien valitsemiseen liittyvästä “rakettitieteestä”.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

BIKINI SPECIAL: BOOTY BATTLE. Sivut jotka MUUTTAVAT peppusi!

Haluatko tiukemman, seksikkäämmän ja muodokkaamman pepun, joka jättää pysyvän vaikutuksen aina kun kävelet pois?
Vaikkakin internet voi vaikuttaa epätodennäköiseltä lähteeltä löytää sopivaa kuvausta fitnessmallien takareisien ja pakaroiden liittymäkohdalle, mutta siltikään et tykkää miltä peräpeilisi näyttää? No, sillä on monta nimeä – peppu, pylly, kinkku, pakara, persus ja monia muita, mutta pääasia on se, että se on yksi kehon isoimmista lihasryhmistä ja pääsyy siihen, miksi naiset ryntäävät pää hiessä salille juuri tähän vuoden aikaan. Jos olet yksi heistä, tai etsit todellista muutosta peräpeilinäkymääsi, me olemme täällä auttamassa sinua.
Koska tiedämme, että parhaan lopputuloksen saavuttaminen vaatii todellista taistelua, me päätimme kertoa, mikä pepunmuokkaus keino on paras tuossa taistelussa. Siitä kertomaan kutsuimme kaksi peppu eksperttiä, Nora Vuorion ja Egle Eller Nabin. He kertovat mitkä ovat rehellisen taistelun parhaat peppuliikkeet.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

HANKI MAAILMANLUOKAN PEPPU!

Ei mitään muttia: Vaikka treenaisit peppuasi säännöllisesti, kuka nainen ei haluaisi saada tiukempaa, pienempää ja seksikkäämpää pyllyä?
Valitettavasti unelmien pyllyn saavuttaminen ei ole mikään helppo tehtävä. Naisilla rasva usein varastoituu alakroppaan, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että se on se viimeinen paikka mistä ylimääräinen paino lähtee. Meillä oli mahdollisuus jutella all-star treenari Pauline Nordinin kanssa. Pauline on tehnyt The Butt Bible e-kirjat ja DVD levyt. “Paremman pyllyn salaisuus on se, että treenaa kovaa ja pitkiä aikoja,” hän sanoo. Varasta tästä hänen ammattimaiset ohjeensa, ja laita kesällä se kaikista pienin bikini, mitä kaapista löytyy, päällesi. Ja pidä sitä ylpeydellä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

JOOGAA TIMMEILLE MIMMEILLE

Haluatko näin hyvän näköisen vartalon? Ehkä on viimeinkin aika antaa joogalle mahdollisuus. Kuten IFBB fitness pro Bethany Cisternino tässä näyttää, niin nämä asennot eivät pelkästään työstä jokaista lihasta kun venyttelet – ne myös auttavat pitämään mielen puhtaana samalla kun kehosta tulee tiukka ja vahva.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

RAVINTO

KEVÄÄN TERVEELLISET SALAATIT

Salaattihan on aina terveellinen valinta, eikö? Ei välttämättä. Ravintoloiden salaateissa on yleensä paljon rasvaisia raaka-aineita, kuten pekonia, juustoa ja paneroitua kanaa yms. Nämä voivat nostaa kokonaiskalorit jopa 1000 kilokaloriin, ja tämä ei pidä sisällään vielä edes salaatinkastiketta! Toisaalta taas, kasa kalpeita vihreitä vihanneksia jossa on päällä hippu kananmunaa tai juustoa ja muutama krutonki, ei todellakaan täytä aktiivisen naisen vaatimuksia jotta hän pysyisi energisenä ja ravittuna. Nämä viisi ohjetta ovat loistava yhdistelmä hyvää makua ja hyviä ravintoarvoja. Jotkut ovat muunnoksia vanhoista klassikoista, kun taas toiset antavat pääruokasalaateille ihan uuden merkityksen.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

PERSOONA

ANNA VIRMAJOKI: IFBB Bikini PRO

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

NORA VUORIO, TEAM NORASSA PERSONAL TRAINERINA JA BIKINI FITNESS VALMENTAJANA

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Lisäksi paljon hyödyllistä asiaa treeneistä, terveydestä, seksistä ja kauneudesta!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

 

ΛΛ Ulos

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314