Helmi-maaliksuu 2014

TREENI

RÄJÄYTÄ RASVAA NOPEAMMIN!

10 minuutissa nopeampi aineenvaihdunta
Onko aika kortilla? Näillä moninivelliikkeillä saat poltteen lihaksiin vain 10 minuutissa. Tämän Body Bar -tangolla (tai vastaavalla) tehtävän treenin ideana on pitää kädet kiinni tangossa koko kuntopiirin ajan. Sitten lepäät minuutin ja tehdään taas kaikkia liikkeitä 10 toistoa. Ennen kuin ehdit itse tajutakaan, olet puristanut 200 rasvaa polttavaa toistoa.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

SEXYN KROPAN MAHTITREENI!

Salainen kiristymisase! Yksinkertaisista liikkeistä kuoriutuu kovan luokan rasvanpolttajia, kun lisäät peliin yhden salaisen, mutta kaikkialla saatavilla olevan aseen. IFBB-bikiniammattilainen India Paulino nappaa mukaan taattua haastetta tuovan jumppapallon, jonka avulla saa aktivoitua enemmän lihaksia kuin tavallisilla voimaliikkeillä yksinään.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

HUIPPUSEKSIKKÄÄT KÄSIVARRET – SINULLEKIN!

Kiduttava… käsikuritus! Muovaa itsellesi seksikkäät kädet, joilla ylpeilyä et malta odottaa. Takuuvarma treenimme antaa kyytiä hauiksille ja ojentajille joka kulmasta. IFBB-bikiniammattilainen Juliana Daniell käyttää näitä liikkeitä muovaamaan yläkropastaan todellisen katseenvangitsijan.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

ÄLÄ ODOTTELE – SYKKEET YLÖS!

Monique Ricardo (entinen Minton) laittaa mielellään ruokaa ja lukee vapaa-ajallaan. Hänen lempiruokiaan ovat proteiinipannukakut, kala, sushi ja hapattamaton leipä. Petkutusruuista hänen suosikkejaan ovat maapähkinävoi, juusto ja leipä. Momo, kuten hänen lempinimensä ystäväpiirissä kuuluu, on myös intohimoinen BBJ:n ja MMA-painin harrastaja. Hän jo NAGA-liiton lukkopainimestari, joten ihailijat voivat odotella innolla naisen kohtaamisia kovien MMA-painijoiden kanssa seuraavien parin vuoden aikana. Nosta fysiikkasi uudelle tasolle tämän tieteellisesti toimivaksi todistetun, rasvaa polttavan ohjelman avulla!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

KAHVASTA KIINNI!

Nyt sen voi jo sanoa varmuudella: kahvakuulat eivät olleet vain ohimenevä muoti-ilmiö. Hyödynnä tätä old school -treenivälinettä matkallasi kohti solakan urheilullista kroppaa.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

RAVINTO

JÄLKKÄRIÄ ILMAN SYYLLISYYTTÄ!

Vaikka syötkin puhtaasti, se ei silti tarkoita, että jälkiruuat pitäisi unohtaa kokonaan. Makeanhimon tyydyttäminen voi itse asiassa estää sinua tuhlaamasta kaloreita ruokiin, jotka eivät edes helpota mielitekoja. Ilman syyllisyydentunnetta tarjoillut jälkiruokamme ovat pullollaan proteiinia ja tärkeitä ravintoaineita, joten voit päättää ateriasi ilman sokerihumalaa (ja sen jälkeistä sokerikrapulaa). Käy kiinni!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

POTKUA PATAAN!

Lisää potkua ruokavalioosi ja hyödynnä samalla myös näiden ravinteikkaiden mausteiden tarjoamat terveyshyödyt. Terveellistä ruokavaliota noudattaessa on helppo langeta ansaan ja valmistaa samoja tuttuja ja helppoja (lue: tylsiä!) ruokia jatkuvasti. Vanhaa tuttua ruokalistaa ei kuitenkaan tarvitse pistää täysin uusiksi saadakseen hieman raikkaita tuulia. Ravinteikkaiden mausteiden ja yrttien lisääminen antaa makua lempiruokiisi, eikä mukana tule lisäkaloreita tai suolaa.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Lisäksi paljon hyödyllistä asiaa treeneistä, terveydestä, seksistä ja kauneudesta!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

 

ROCH HARD CHALLENGE 2013-14

Käynnissä on M&F-lehden Rock Hard Challenge-kilpailu, jossa kehonrakennuksen ja fitnessin harrastajat kilpailevat siitä, kuka pystyy kolmen kuukauden aikana muuttamaan fysiikkaansa näkyvämmin. Pääpalkintona 2000 euroa!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314