Elokuu – Syyskuu 2014

TREENI

ELECTRA-SOI KEHOSI

Lataa itsesi näillä rasvaa tiristävillä yhdistelmäliikkeillä, jotka muokkaavat olkapäitäsi, keskikehoasi, pakaroitasi ja kaikki samaan aikaan kun parannat ohessa liikkuvuuttasi. Kyseessä on Carmen Electran seksikäs salaisuus, jolla hän pysyy voimakkaana, notkeana ja huippukunnossa, samalla kun hän tanssii, näyttelee ja vain hengailee rannalla.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

HOIKKA & MUOKATTU

TRX laitteella voit tehdä haastavan treenin missä ja milloin vain. Tämä intensiivinen treeni, jonka sinulle esittelee bikini pro Erin Plato, käynnistää vartalosi päästä varpaisiin, ja todistaa viimeistään, että omalla kehonpainolla tehtävät liikkeet polttavat tehokkaasti rasvaa ja muokkaavat seksikästä lihasta.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

TULOSTEN SALAISUUS…YLÄKROPAN BUUSTI

Korosta rintaasi näillä täydellisillä rintaliikkeillä. Tämä nopea treeni kohdistuu olkapäihin, rintaan, ojentajiin ja keskikehoon. Tässä 7-kertainen Ms. Fitness Olympia Adela Garcia näyttää parhaat liikkeet seksikkääseen yläkroppaan, vielä hyvin loppukesäksi.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

SEKSIKÄS BODYTREENI

Kehittää nopeuttaa, voimaa ja räjähtävyyttä enemmän kuin mikään muu aiemmin, ja yksinkertaisesti ulkotiloissa. Asiantuntijat ovat samaa mieltä: Ulkona harjoittelu voi parantaa muutakin kuin fiilistä. Tässä harjoituksessa, Hersin vastaava päätoimittaja Mona Muresan, näyttää kovan hikisession, joka kuluttaa mega-paljon kaloreita, mutta muokkaa samalla jokaisen sentin kehostasi. Näillä opeilla saat lisää kehitystä jokaisella fitness osa-alueella.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

VARMISTA KOVAT TULOKSET

Näillä idioottivarmoilla treeniohjeilla ja ruokasuunnitelmilla pääset yli suvantovaiheista.

Sinulle tuskin tarvitsee kertoa treenaamisen hyödyistä. Kuulet niistä varmaan koko ajan ja joka paikasta. Hitto, olet varmaan itse sanomassa tutuillesi että nyt pylly ylös penkistä ja salille. Mutta jopa kaikista kovimmatkin fitness intoilijat kohtaavat aina välillä erittäin turhauttavan suvantovaiheen. Joko sinun painosi on jämähtänyt paikalleen, tai et kehity treenissäsi, tai olet vain menettänyt kovimman palon silmästäsi. Silloin voi olla tarpeellista miettiä uudestaan mitä teet niin salilla, kuin myös salin ulkopuolella. Jotta saat vietyä itsesi seuraavalle tasolle, niin haasta itsesi näillä edistyneillä treenitekniikoilla ja ravintovinkeillä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

HALUATKO KISALAVALLE

Anna kuukausien kovan työn ja dieetin näkyä ja loista lavalla. Poseeraus on ehkä se asia, mitä figure tai fitness kilpailija vähiten ajattelee, mutta se on vähintään yhtä tärkeää kilpailun kannalta kuin dieetti tai treenaaminen. Ilman että tiedät miten poseerataan ja tuodaan kehosi parhaat puolet esiin, saattaa kaikki se työ mitä olet tehnyt, valua hukkaan 5 minuutin aikana kun olet lavalla.
“Olen nähnyt naisia, joilla on mahtava fysiikka, mutta jotka eivät ole oppineet poseeraamaan, tai eivät ole treenanneet sitä tarpeeksi – ja heillä ei ole mennyt kisoissa kovin hyvin.” sanoo Kentuckysta kotoisin oleva IFBB fitness pro Julie Lohre. “Opin sen jo ensimmäisessä kisassani 2004. Tein selkäposeerauksen lapaluut yhdessä, enkä levittänyt leveitä selkälihaksia. Tuo oli ero kolmannen sijan ja yhdeksännen sijan välillä.” Fysiikkalajit eivät ole kiinni pelkästään lihasten koosta tai kunnosta. Lavakarismalla ja ”sitä jotain” tekijällä on erittäin suuri merkitys kun halutaan erottua erittäin vaikuttavien fysiikoiden joukosta. Se millä saadaan siirrettyä tuo karisma tuomareille, riippuu itseluottamuksesta, mutta on erittäin vaikeaa olla itsevarma lavalla, jos et hallitse välttämättömiä poseerauksia. Nämä kolme vinkkiä auttavat sinua esittelemään itseäsi oikealla tavalla:

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

RAVINTO

SALAATTIPÄIVÄ

Salaatit eivät ole vain pääruokien alkusoittoa, oikein tehtynä, ne ovat täynnä makua ja ravinteita, sekä ovat samalla herkullisen täyttäviä. Jokaisen tulevan reseptin salaisuus: pääosassa on hyvä proteiini, oli se sitten grillattu kananrinta, murea pihvi, yksinkertainen merenelävä, tai jopa kasvissyöjän vaihtoehto.
Nämä reseptit meille teki Carlo Filippone (aka “Muscle Chef”), kolminkertainen kansallinen kehonrakennusmestari, ja Elite Lifestyle Cuisinen perustaja. Hän jos joku tietää miten syödä puhtaasti, ilman että maku kärsii. Jokainen resepti kestää vain muutaman minuutin valmistella, joten ruoka on pöydässä nopeasti, ilman ylimääräistä hössötystä.
.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

KESÄN HERKULLISET SMOOTHIET

Ei väliä mitkä tavoitteesi ovat. Näillä kuudella ravintorikkaalla juomalla saat lisää virtaa!
.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

PERSOONA

MICHELLE BRANNAN

KLIKKA JA LUE LISÄÄ: Michelle Brannan haastattelu

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

• OSALLISTU B:FIT SEMINAARIIN TAMPEREELLA 30.08, JOSSA MICHELLE OPASTA KUINKA SINUSTAKIN VOI TULLA MENESTYVÄ BIKINIMALLI! •

Lisäksi paljon hyödyllistä asiaa treeneistä, terveydestä, seksistä ja kauneudesta!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

 

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314