Elo-syyskuu 2015

TREENI

• OTA KAVERI MUKAAN!

Harjoittelussa kaverin kanssa on selviä ja konkreettisia hyötyjä. Kun sinulla on treenikaveri mukana, niin harjoittelet kovempaa ja paremmalla motivaatiolla, verrattuna siihen, että treenaisit yksin oman autotallin nurkassa.

 TIMMIEN LIKKOJEN OHJEET VAHVAAN JUOKSUUN

Hanki uutta vauhtia juoksuusi ja näe suurta kehitystä monilla eri osa-alueilla. Ei ole mikään ihme, että monet valitsevat juuri juoksun kun on aika tehdä kardiota. Se ei pelkästään ole helppoa tehdä (ja massiivinen kalorinpolttaja, jopa 800 kcal tunnissa), vaan se auttaa kehittämään myös keskivartalon ja alavartalon voimaa, parantaa kestävyyttä, ja saa sinut lisäksi hyvälle tuulelle.

• POLTA ENEMMÄN KALOREITA TÄNÄÄN

Hikoile ja muokkaa itsellesi vahvempi fysiikka yhdistelemällä kovalla sykkeellä tehtäviä juoksumattointervalleja ja oikein kohdistettuja voimaliikkeitä. Koko harjoitus—jonka mallina on IFBB bikini pro Tawna Eubanks—kestää vain noin tunnin ajan, ja siinä ajassa ehdit käydä jokaisen päälihasryhmän läpi, ja saat samalla tehtyä myös päivän kardioharjoituksen.

 KIILLOTA VATSALIHAKSESI 

Sytytä keskivartalosi liekkeihin näillä innovatiivisilla liikkeillä, jotka kohdistuvat suoraan kaikkiin vatsalihaksiin. Herätä nykyinen vatsalihasharjoituksesi uuteen eloon ja hyökkää keskivartosi kimppuun joka suunnasta näillä julkkisten valmentaja Kira Stokesin liikkeillä.

• AMMATTILAISEN OHJEET: Mindi Smith käyttää tätä klassikkoa muokkaaman ojentajiaan 

Mindi Smith on yksi inspiroivimmista terveys-, fitness- ja liikunta-alan asiantuntijoista tällä hetkellä. Hän on personal trainer, ravitsemusasiantuntija, kilpaileva fitnesskilpailija, lehden kolumnisti, motivaatioluennoitsija, näyttelijä ja fitnessmalli. Ohessa on hänen 5 suosituinta ojentajaliikettään.

 

RAVINTO & TERVEYS     

• 20-MINUUTIN ATERIAT URHEILIJOILLE

Syö terveellisesti ilman että käytät liikaa aikaa keittiössä näillä yllättävän nopeilla ja terveellisillä resepteillä. Kun mietit sanoja “fast food”, yleensä tulee mieleen roskaruoka. Nämä kansainvälisiä makuja sisältävät reseptit – jotka saat pöytääsi vain 20 minuutissa – todistavat tuon väittämän vääräksi.

 FIKSUMPI VÄLIPALA

Valitse näitä helppoja vaihtoehtoja, jotta selviät kunnialla kiireisestä päivästä.

 ERIKOISAIHE

 IFBB:N BODY FIGURE -AMMATTILAINEN LARISSA REIS

Brasilialaisen Larissa Reis figure-ammattilaisen lihaksikas, naisellinen ulkonäkö motivoi ja antaa omiin treeneihin ja asenteeseen potkua.

 

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314