– 2013 Kesäkuu-Heinäkuu

TREENI

• TYRMÄÄVÄ TAKAMUS
Haluatko kiinteämmät, pienemmät ja seksikkäämmät pakarat?
• NOSTA RAUTAA JA HOIKISTU!
Laita rasvaa palamaan painoharjoittelulla.
• YHDISTELE!
Miten saat nopeasti vastinetta ponnistuksillesi ja rasvanpolttoon tehoa?
• HERS MUSCLE EXTREME
Anna Karrila – raakavoimanoston nelinkertainen maailmanmestari.

 

ravinto ja terveys     

• SYÖ ITSESI TAVOITTEISIIN
Kuusi hyvänmakuista ruokavaihtoehtoa auttavat sinua polttamaan rasvaa ja lisäämään lihasmassaa mihin tahansa aikaan päivästä.
• 10 KEINOA PYSYÄ TERVEENÄ
Näiden hyödyllisten neuvojen avulla pysyt terveenä, onnellisena ja selviydyt viileistäkin kuukausista.

• SYKE
Uutisia treenistä, ravinnosta, terveydestä, kauneudesta ja muusta.

treeni

tyrmäävä takamus

Haluatko kiinteämmät, pienemmät ja seksikkäämmät pakarat? Tällä intensiivisellä treenirutiinilla peffasi ei ikinä tajua, mikä siihen osui! Tykkäätpä bailata piukoissa farkuissa tai urheilla pikkuriikkisissä pyöräilyshortseissa, toivot varmasti täyttäväsi ne täydellisellä takapuolella. Pakaralihaksesi ovat ahkera kolmikko, joka koostuu suuresta pakaralihaksesta, pienestä pakaralihaksesta ja keskimmäisestä pakaralihaksesta kummallakin puolen. Suo peppulihaksillesi niiden ansaitsemaa kunnioitusta IFBB-bikiniammattilaisen AMANDA LATONAN pakaratreenillä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

nosta rautaa ja hoikistu!

Laita rasvaa palamaan painoharjoittelulla. 30 sekunnin lepo sarjojen välissä lisää poltettavaa kalorimäärää 50 prosenttia verrattuna 3 minuutin pituiseen lepoon. Edellisissä lausahduksissa on pari perusongelmaa. Ensinnäkin tulisi selventää, mitä haluat vähentää ja sehän on tietenkin kehonrasva. Lihasten menettäminen ei ole koskaan hyvä asia, sillä se hidastaa aineenvaihduntaa ja vähentää rasvanpolttoa tuntuvasti. Toiseksi, lauseissa ei mainita painoharjoittelua. Liian monet naiset (ja jotkut miehetkin) karttavat painoja, vaikka tavoitteena olisikin karistaa kiloja ja laihtua. Samalla he kuitenkin karttelevat yhtä parasta keinoa tavoitteensa saavuttamiseen. Rasvanpolttoon liittyvät myös oikea ruokavalio ja kardiotreeni. Mutta se, miten rauta liikkuu, vaikuttaa valtavasti siihen, kuinka paljon laihdut. Nosta rautaa kovaa – ja fiksusti – niin kehosi luopuu ylimääräisestä rasvasta nopeammin kuin koskaan.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

YHDISTELE!

On lounastauko ja olet matkalla kuntosalille. Matkalla suunnittelet treeniä päässäsi: kaksi liikettä keskivartalolle, kesto noin 45 minuuttia. Jos kyseinen treenilaite on varattu, teet suunnitellun harjoituksen sijaan… Kun kävelet kuntosalin ovesta sisään, olet jo keksinyt täydellisen varasuunnitelman. Naiset ovat todella eteviä useiden asioiden tekemisessä samanaikaisesti eli monisuorittamisessa. Tämä kyky voi auttaa sinua suunnittelemaan treenejäsi sekä saamaan enemmän irti yhdistelmäharjoituksista, joissa teet kaksi tai useampia liikkeitä sujuvasti peräkkäin. Tämä monisuorittaminen eli yhdistelmätreenitekniikka auttaa sinua polttamaan enemmän rasvaa kuin yksittäiset liikkeet, parantaa toiminnallista kuntoasi ja ravistelee samalla tutut treenirutiinisi uuteen uskoon.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

raakavoimanoston nelinkertainen maailmanmestari:
Anna Karrila

Anna Karrila on 25-vuotias turkulainen lääketieteen opiskelija ja raakavoimanoston tuore maailmanmestari. Viime vuonna hän voitti neljän eri lajiliiton raakavoimanoston maailmanmestaruuskilpailun.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

ravinto ja terveys

Syö itsesi tavoitteisiin

Rasvanpoltto vs. Rasvattoman lihasmassan rakennus. Kuusi hyvänmakuista ruokavaihtoehtoa auttavat sinua polttamaan rasvaa ja lisäämään lihasmassaa mihin tahansa aikaan päivästä. Neljä vuotta sitten Jenny Grothe painoi 77 kiloa ja käytti vaatekokoa 40. Nykyisin hän on 24 kiloa kevyempi, NPC:n body figure -kilpailija, yksityisvalmentaja, ravitsemusterapeutti ja kirjan ”75 tapaa rakastaa kaurapuuroa” tekijä. Kovat tavoitteet ja puhtaan ravitsemuksen aakkoset mielessämme pyysimme Jennyä esittelemään tehokkaita ateriavaihtoehtoja. Ota nämä ruuat osaksi ruokavaliotasi ainakin pari kertaa viikossa, niin saavutat tavoitteesi pian!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

10 keinoa pysyä terveenä

Näiden hyödyllisten neuvojen avulla pysyt terveenä, onnellisena ja selviydyt kylmistä kuukausista. Jos etsit rauhaa, harmoniaa ja hyvinvointia, harrasta joogaa. Jos kuitenkin haluat pysyä timminä, terveenä ja täysjärkisenä silloinkin, kun sää on viileä, olet tullut oikeaan paikkaan. Muscle & Fitness Hers kokosi 10 moninkertaisen tehokasta ohjetta, jotka auttavat sinua säilyttämään kovalla työllä hankitun kroppasi sekä parantamaan henkistä ja fyysistä terveyttäsi. Aloita näiden neuvojen noudattaminen nyt, kun luontoäiti on kiltti ja antoisa, niin hyvinvoinnista huolehtiminen sujuu kuin luonnostaan silloin, kun kesä on ohi.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314