– 2013 Huhtikuu-Toukokuu

TREENI

• NICOLE WILKINSIN NYRKKEILYTREENI
Astu kehään IFBB-figureammattilaisen Nicole Wilkinsin kanssa ja ala treenata tehokkaan ja korkeatehoisen ohjelman mukaan.
• 5 LIIKETTÄ OLKAPÄILLE
Näytä upealta bikineissä, hihattomissa topeissa ja tiukoissa t-paidoissa! Siihen tarkoitukseen Teresa Anthonylla on tehokas olkapäitä muokkaava treeni.
• RAUTAISEN ROKKAAVA JALKATREENI
Hanki itsellesi solakat, vahvat ja kauniinmuotoiset jalat tehokkaalla treenillä, jonka on laatinut fitnessmalli ja IFBB body figure -ammattilainen Aleisha Hart.
• TÄHTÄÄ VENTIIN
Tuo uutta eloa treeniisi IFBB-ammattilaisen Erin Sternin kovatehoisella ohjelmalla ja
treenitekniikalla nimeltä 21.

 

ravinto ja terveys     

• 7 X JÄNNITTÄVÄT UUDET LISÄRAVINTEET
Alkaen sydämen suorituskyvyn tehostamisesta aina nopeaan energialataukseen, nämä täydentävät ravintolisät auttavat sinua saamaan haluamiasi tuloksia.
• KIIHDYTÄ AINEENVAIHDUNTAASI TUNTI TUNNILTA
Ajoita ateriasi, treenisi ja lisäravinteesi viisaasti ja pidä kalorinkulutusmoottorit käynnissä koko päivän.
• POPSITTAVAA PAKETISSA!
Helpot, mukaan otettavat, proteiinipitoiset, ja ennen kaikkea herkulliset wrap-voileivät antavat kehollesi ravintoaineita, joita se tarvitsee pysyäkseen menossa koko päivän.
• 7 KLASSIKKORUOKAA RASVATTOMAAN KROPPAAN
Noudata puhtaiden ja puhdistavien ruokien listaa ja pidä laihtumisesi käynnissä.

treeni

Nicole Wilkinsin kaloreita räjäyttävä nyrkkeilytreeni

Astu kehään IFBB-figureammattilaisen Nicole Wilkinsin kanssa ja ala treenata tehokkaan ja korkeatehoisen ohjelman mukaan. Se tekee sinusta solakan ja timmin vain muutaman minuutin päivittäisellä treenillä. Nyrkkeilijät ja vapaaottelijat ovat planeettamme huippukuntoisimpia urheilijoita. Se johtuu siitä, että heidän lajeissaan vaaditaan sekä voimaa, nopeutta, kestävyyttä, tasapainoa, ketteryyttä että keskittymistä. Ottelijan keho on tyrmäävä, solakka ja veistoksellinen. IFBB- figureammattilainen Nicole Wilkins esittelee meille joitakin hänen suosikkinyrkkeily- ja potkunyrkkeilyliikkeitään, jotka yhdisti tehokkaaksi rasvaa räjäyttäväksi treeniohjelmaksi vapaaottelun voima- ja kuntovalmentaja Rob Fletcher, America’s Next Great Trainer -ohjelman tekijä ja ohjaaja.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

  5 liikettä voimakkaiden ja seksikkäiden olkapäiden hankkimiseen

Näytä upealta bikineissä, hihattomissa topeissa ja tiukoissa t-paidoissa! Siihen tarkoitukseen Teresa Anthonylla on tehokas olkapäitä muokkaava treeni. Hyvin kehittyneet hartiat antavat ylävartalolle leveyttä ja luovat illuusion kapeasta uumasta ja linjakkaasta lantiosta – ja niitähän hakevat kaikki! Jotta sinäkin saisit kauniin muotoiset olkapäät, pyysimme IFBB:n body figure ammattilaista Teresa Anthonya jakamaan kanssamme parhaat olkapääliikkeensä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 Aleisha Hartin Rautaisen rokkaava jalkatreeni

Hanki itsellesi solakat, vahvat ja kauniinmuotoiset jalat tehokkaalla treenillä, jonka on
laatinut fitnessmalli ja IFBB body figure -ammattilainen.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

  tähtää venttiin

Tuo uutta eloa treeniisi IFBB-ammattilaisen Erin Sternin kovatehoisella ohjelmalla.
8, 10, 12, 15 – nämä ovat tyypilliset painoharjoittelussa käytettävät toistomäärät. Mutta samojen liikkeiden suorittaminen samoilla toistomäärillä on paitsi tylsää, mutta voi myös estää lihasten kasvua ja hankaloittaa edistymistäsi treeneissä. Onneksi on olemassa monia tapoja käyttää omia lempiliikkeitään ja saada vaihtelua treeneihin, mikä yleensä tuottaa myönteisiä tuloksia.
Yhtä yleisimmistä tehokkaaksi todetuista treenitekniikoista kutsutaan nimellä 21. ”Eksentrinen kuormitus on yksi tehokkaimmista tavoista pakottaa lihakset kasvamaan”, sanoo David Carfagno, osteopatian tohtori ja Scottsdalen urheilulääketieteen instituutin omistaja. ”Kaksykkösillä tehdään juuri tuota työtä. Yhdessä liikkeessä käytetään kolmea eri liikerataa sen sijaan, että liike tehtäisiin tavalliseen tapaan isotonisesti yhtä täyttä liikerataa käyttäen”, hän selittää. Carfagnon treeniohjelmassa viedään tutut käsivarsi- ja olkapääharjoitukset kokonaan uudelle, huikealle tasolle.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

ravinto ja terveys

7 X jännittävät uudet lisäravinteet

Ei ole väliä, kuinka kovaa treenaat tai kuinka fiksusti syöt, voit silti hyötyä lisäravinteista. Alkaen sydämen suorituskyvyn tehostamisesta aina nopeaan energialataukseen, nämä täydentävät ravintolisät auttavat sinua saamaan haluamiasi tuloksia. Fitnesslajeissa tietyt lisäravinteet ovat vakioita: heraproteiini, kreatiini, haaraketjuiset aminohapot (BCAA) ja vihreä tee -uute. Ne ovat osoittautuneet tehokkaiksi kliinisissä kokeissa ja ne on hyväksytty käyttäjien keskuudessa. Näiden tunnetusti toimivien lisäravinteiden pitäisi olla vakiokalustoa omassa lisäravinneohjelmassasi, mutta on lukuisia uusia ravintolisiä, joiden ottamista sinun kannattaisi harkita, tavoitteistasi riSeitsemän klassikkoruokaa rasvattomaan kroppaanippuen.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 Seitsemän klassikkoruokaa rasvattomaan kroppaan

Noudata puhtaiden ja puhdistavien ruokien listaa ja pidä laihtumisesi käynnissä. Tiedämme, että rakastat puhtaita elintarvikkeita, mutta piilokalorit ja -rasva voivat sabotoida hyvät aikeesi. Jopa fiksuimmat ruoka-asiantuntijat voivat erehtyä joutuessaan liian monien vaihtoehtojen eteen. Riittää, kun laitat vain yhden väärän elintarvikkeen vahingossa ostoskoriisi, niin voit vaarantaa puhtaan ravinnon tehon ja tulokset ja jopa saastuttaa elimistöäsi. Varmistamme, että valitset ainoastaan parasta ja listasimme seitsemän puhtainta elintarviketta. Perusteellisen arvioinnin tuloksena paljastuivat myös yllättävät haitalliset ruuat. Noudata suosittelemaamme elimistöä puhdistavaa ja ravitsevaa ruokalistaa ja lopeta laihdutustavoitteidesi sabotointi vääränlaisilla ruuilla.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 Popsittavaa paketissa!

Helpot, mukaan otettavat, proteiinipitoiset, vain vähän jalostettuja hiilihydraatteja sisältävät ja ennen kaikkea herkulliset wrap-voileivät antavat kehollesi ravintoaineita, joita se tarvitsee pysyäkseen menossa koko päiLounas jää usein huomiotta. Olet kiireinen, eikä sinulla ole aikaa pakata keskipäivän ateriaa mukaasi eikä nauttia sitä autossasi tai työpaikallasi. Tai ehkä et huoli lounasta lainkaan ja jätät sen kokonaan väliin. Tämä on iso virhe.an johtaja.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

kiihdytä aineenvaihduntaasi tunti tunnilta

Ajoita ateriasi, treenisi ja lisäravinteesi viisaasti ja pidä kalorinkulutusmoottorit käynnissä koko päivän. Jokaisen onnistuneen askareen kohdalla ajoitus on kaikki kaikessa. Terveellinen välipala tai lihaksia muokkaava treenisessio on aina hyödyllistä kehosi kannalta, mutta ne vaikuttavat enemmän kuin arvaatkaan, kun ajoitus on oikea. ”Oikea ajoitus voi merkitä valtavaa eroa siihen, miten tehokkaasti elimistösi polttaa kaloreita”, sanoo Christine Gerbstadt, lääketieteen tohtori, rekisteröity ravitsemusasiantuntija ja The Doctor’s Detox Diet -kirjan tekijä. Noudata meidän yksinkertaista aikatauluamme, niin voit miltei kuulla huipputehokkaan aineenvaihduntasi huminan.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314