2012-2013 TALVI

RAVINTO JA TERVEYS   

• Terveenä pysymisen vuodenaika  
• Reseptit uudenvuodenlupauksiin  
• Lisäravinteiden aika

SYKE

• Uutisia treenistä, ravinnosta, terveydestä, kauneudesta ja muusta

TREENI:

Neljässä viikossa huippukuntoon!

Pikkujoulujen juhlinta käynnistyy ja hemaisevat juhlamekot vaativat superseksikkään vartalon. Tee tästä vuodenvaiheesta paras juhlakautesi ja aloita NYT meidän treeni-, ravinto- ja lisäravinneohjelmallamme, joka on suunniteltu auttamaan sinua hoikistumaan sekä rakentamaan lihaksiasi nopeasti!
Teit sen taas, eikö niin? Olet ahminut lohdutusruokaa kotona ja syönyt liian monta kakkupalaa työkaverin synttäreillä, liikaa jälkiruokia perheillallisilla ja juonut ehkä muutaman ylimääräisen cocktailin. Sitten, yhtäkkiä, eräänä päivänä heräsit, ja ylimääräiset 5 kiloa tuijottivat sinua peilistä. Niinpä päätit vaihtaa mässäilyn stepperillä polkemiseen ja puhtaaseen ravintoon, taas kerran tietäen, että voi kestää kuukausia, ennen kuin saavutat entisen olemuksesi. Mutta mitä jos et halua odottaa niin kauan?
Tässä kohtaa me riennämme avuksesi.Maailman parhaiden figure- ja bikinikilpailijoiden kanssa työskennelleen valmentajan ja ravintoterapeutin Kim Oddon johdolla näytämme sinulle, miten saat treenatun kehosi takaisin vain neljässä viikossa kattavalla pikakurssi-treeni- ja ravinto-ohjelmallamme. Kyllä, se vaatii hikoilua ja (ajoittain) vatsan murinaa, mutta 28 päivän päästä olet taas entisessä kunnossasi, ellet jopa paremmassa.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

  

Sonia Gonzalesin ylävartalon treeni

Bikini fitnessin ensimmäinen mestari näyttää, miten muokkaat seksikkään ja veistoksellisen ylävartalon.
Vain erityinen henkilö pystyy nousemaan lajissaan huipulle. Tämän saavutuksen toistaminen vaatii vieläkin enemmän. Sonia Gonzales teki sen, nousten IFBB:n ammattilaissarjassa kärkeen, ei vain kerran, vaan kahdesti.
Gonzales aloitti ensin kilpailemisen figuressa ja voitti siinä kaksi kilpailua ja sijoittui viiden kärkeen toisissa kisoissa. Mutta, kuten Sonia sanoo: „Minun oli vaikeaa rakentaa figuressa tarvittavaa lihasmassaa.“ Joten mikä neuvoksi tytölle, joka haluaa treenata ja kilpailla fitnesslajeissa? Onneksi Sonia löysi tähän kysymykseen yksinkertaisen vastauksen: hän siirtyi kilpailemaan vastaperustettuun bikini fitness -lajiin, jossa ensimmäiset kilpailut järjestettiin maaliskuussa vuonna 2010. Siirtyminen osoittautui viisaaksi valinnaksi, sillä Sonia voitti sinä vuonna kaikkien aikojen ensimmäisen Bikini Olympian ja raivasi tiensä heti uuden kisasarjan kärkijoukkoihin.„Olen hieman kurvikkaampi ja lyhyempi kuin muut,“ Sonia sanoo. „Kehoni sopii juuri bikinikisoihin.“ Riippumatta siitä, missä fitnesslajissa Sonia kilpailee, on jo ensi silmäyksellä selvää, että hän tietää varmasti, mitä tarvitaan hoikan, mutta muodokkaan lihaksikkaan vartalon muokkaamiseksi. Seuraavassa hän jakaa kanssamme viisi suosikkiliikettään ylävartalolle, plus bonuksena yhden vatsaliikkeen, jotta sinäkin voisit yltää samaan.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Ovatko pakarasi piukat?

10 liikettä, jotka piiskaavat takapuolesi kuntoon.
CHERYL BROWNIN MAHTAVAT PAKARAVINKIT.
Me kaikki haluamme niiden olevan niin pystyt, tiukat, pyöreät ja kiinteät kuin suinkin mahdollista. Pyykkilautavatsa on kyllä kova juttu, mutta tiedät, että aidoin seksikkyys lähtee tyylikkäästä takalistosta.
Takalisto. Takamus. Takapuoli. Peffa. Ei ole väliä, miksi sitä kutsut. Kauniinmuotoisen takamuksen omistaminen onkin sitten jo toinen juttu, koska juuri tästä kohdasta läskit on vaikeinta saada lähtemään. Onneksi Kim Oddo, fitnesstähtien valmentaja näyttää yhdessä IFBB-figure-ammattilaisen – ja kolmen lapsen äidin – Cheryl Brownin kanssa, miten potkitaan peppu haluamaasi kuntoon kymmenen erityisesti siihen tarkoitukseen suunnitellun liikkeen avulla. Ne antavat takuulla pakaroillesi kauniimmat muodot.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Jouluksi kotiin

Kuulostaako stressitön treeni joulun alla taivaan lahjalta? Seuraavat HERS-lehden kotona tehtävät harjoitukset on suunniteltu pitämään treenitavoitteesi saavutettavissa riippumatta kaoottisesta tapahtumakalenteristasi.
Velvollisuuksien kausi on alkanut. On illanviettoja perheen kesken, hankalia työtehtäviä, kodin siivousta ja koristelua, ruuanlaittoa, lahjojen pakkaamista ja sukkulointia lasten kanssa ostoskeskuksen joulupukin pajalla sekä koulunäytelmissä. Mainitsimmeko ostosretket? Kyllä, joulukuussa ja tammikuussa voit suistua kehonkuntosi säilyttämisen tieltä ja treenipolulta kokonaan. Kuntosalit ympäri maata tyhjenevät kuin vaaterekit alennusmyynnissä, kun ihmiset vaihtavat käsipainot alkupaloihin ja juoksumaton kauppakeskusten parkkipaikkoihin. Jos olet innokas treenaaja, sinulla on tähän aikaan vuodesta tasan kaksi vaihtoehtoa. Voit elätellä toiveita säännöllisestä salilla käynnistä kaikkien muiden kilpailevien menojen ohessa vaikka kuinka
taitavalla balettimaisella koreografialla, ja epäonnistua silti surkeasti. Tai voit käyttää HERSin stressitöntä lähestymistapaa, ja siirtää treenisi jouluksi kotiin, noudattaen joko yhtä, tai vaikka kaikkia kolmea, tehokasta koko kehon treeniohjelmaa. Jokaisessa näistä treeniohjelmista käytetään yhdistelmäliikkeitä eli harjoituksia, joilla treenaat useampaa lihasryhmää mahdollisimman tehokkaasti. Olemme suunnitelleet treeniohjelmat hyvin nopeasti suoritettaviksi, joten saat ne tehtyä jo puolessa tunnissa, tuloksista tinkimättä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

RAVINTO JA TERVEYS

Terveenä pysymisen vuodenaika

Se on täällä. Niistämistä, aivastelua, yskimistä, valumista ja tukkoisuutta – ”en voi mennä ulos pitämään hauskaa” -kausi eli talvi on ovella. Säätä ei voi muuttaa, mutta on monia asioita, joita voit tehdä selviytyäksesi kylmimmistä kuukausista. Yhdysvalloissa 5–20 prosenttia ihmisistä sairastaa vuosittain kausiflunssan. Influenssakausi alkaa yleensä lokakuussa ja kestää aina toukokuuhun asti, mutta vuonna 2010 Yhdysvaltain tartuntatautien ehkäisykeskus raportoi tapauksista jo elokuussa. Lisäksi vuodessa noin miljardi amerikkalaista potee vilustumista, sillä kuten tiedät, vilustua voi melkein milloin tahansa ympäri vuoden. Pienet niksit auttavat pitämään sairaudet loitolla ja ovat arvokkaampia kuin koko myöhempi hoito, joten tässä muutamia käteviä vinkkejä talven ajan terveenä, iloisena ja kauniina pysymiseen!
Kun lämpötila romahtaa, se ei tarkoita, että terveyden tulisi kärsiä. Seuraavassa on yhdeksän ohjetta, joiden avulla voit näyttää hyvältä ja tuntea olosi ihanaksi tänä lumisena vuodenaikana.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Reseptit uudenvuodenlupauksiin

Aloita uusi vuosi oikein meidän kuudella terveellisellä talvisella ateriallamme, jotka sopivat
nautittavaksi sekä lounaaksi että päivälliseksi.
Sitten, eräänä vuonna todellakin tein sen. Pidin lupaukseni. Noudatin suunnitelmaa. Paransin tapani.
Aloin syödä paremmin ja terveellisemmin. Aloin laittaa itse ruokaa tuoreista raaka-aineista ja nauttia
valmistamiani aterioita, jotka itse asiassa maistuivat herkullisilta, mutta olivat paljon parempia
terveyteni kannalta.
Tämän artikkelin tarkoituksena on antaa sinulle yksinkertaisia ​​ja herkullisia ruokareseptejä, joita voit
nauttia koko päivän mittaan. Ohjeita terveellisten aterioiden valmistukseen, jotka myös maistuvat
hyvältä. En pyydä teitä ryöväämään luontaistuotemyymälän epämääräisiä ainesosia. Päinvastoin. Annan
kuusi helppotekoista reseptiä, joissa käytät aineksia, joita sinulla todennäköisesti jo on kaapissasi.
Siitä ei enää uudenvuodenlupauksen pitäminen parane.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Lisäravinteiden aika

Lisäravinteiden oikea ajoitus on yhtä tärkeää kuin se, mitä lisäravinteitä käytät. Kun otat lisäravinteesi täsmälleen oikeaan aikaan, saat niistä parhaan hyödyn. Ei epäilystäkään: lisäravinteet ovat kriittisen tärkeitä hyväkuntoisen fysiikan ja lihasten rakentamiseen liittyvien tavoitteiden saavuttamiseksi. Useimmille lisäravinteet tarkoittavat enemmän voimaa ja kestävyyttä lihasmassan rakennukseen sekä mahdollisimman tehokasta rasvanpolttoa. Jos tiedät, mitkä ovat sinulle sopivia lisäravinteita, mutta et ota niitä oikeaan aikaan, saat niistä vain rajallisen hyödyn.
Sanotaan, että “ajoitus on kaikki kaikessa”. Tämä elämänohje pitää erityisesti paikkansa lisäravinteiden kohdalla. Tutkimukset vahvistavat, että ihmiset, jotka ottavat heraa ja kreatiinia ennen treeniä ja/tai treenin jälkeen, saavuttavat huomattavasti parempia tuloksia kuin ne, jotka ottavat mainittuja lisäravinteita muina aikoina. Tämä on vain yksi esimerkki siitä, miten tutkimukset tukevat totuuksiamme lisäravinteiden ajoituksesta. Jotta saisit vastinetta rahoillesi, olemme laatineet sinulle täydellisen päiväaikataulun ravintolisineen aina heräämisestä nukkumaanmenoon asti.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314