2013 Helmikuu-Maaliskuu

ALOITTELIJAN OPAS    

• HERS ALOITTELIJAN OPAS
Neljän viikon aikana tunnet, että kehosi on vahvempi, kiinteämpi ja terveempi

EDISTYNEILLE

• TULOKSIA JAKSOTUKSELLA!

SYKE

• Uutisia treenistä, ravinnosta, terveydestä, kauneudesta ja muusta

ERIKOISNUMERO VATSALLE:

 KAVENNA VYÖTÄRÖÄ

Fitnessammattilainen Nicole Wilkins näyttää, miten muokkaat vyötärösi kadehdittavaan kuntoon. Taipuisa ja vahva keskikeho ei ole tärkeää ainoastaan ulkonäön, vaan myös terveyden kannalta. Kaunis ja taipuisa keskivartalo on todellakin kehon perusta ja näin vuoden alussa on erittäin sopivaa aloittaa ihannevartalon muokkaus kehon ytimestä eli vatsalihaksista. Mutta miksi ylipäätänsä vyötärön muotoon ja terveyteen kiinnitetään niin paljon huomiota? Siksi, että keskivartaloon varastoitunut rasva on erityisen epäterveellistä, ja siitä kärsii paitsi kehon ulkonäkö, myös sisäelimet sekä niiden toiminta. Naisilla rasvan kertyminen vatsan alueelle liittyy naissukuhormonien toimintaan, koska luonto käskee kehoa suorastaan ​​väkisin keräämään rasvavarastoja mahaan. Taistelu luontoa vastaan ​​on vaikeaa, mutta kova ponnistelu tuottaa varmasti tulosta! Muista myös, että vahva lihasten muodostama tukivyö auttaa entisestään sulattamaan rasvakerrosta vatsan päältä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 TIUKKA TYTTÖ

IFBB:N FIGURE-AMMATTILAINEN KRISTI TAUTI RAKENTAA NÄYTTÄVÄT JA VOIMAKKAAT VATSALIHAKSET MALTILLISELLA TREENILLÄ. Ei ole mikään salaisuus, että vatsalihaksia on äärimmäisen vaikeaa houkutella ulos piilostaan. Voi tuntua siltä, että vatsarutistuksia pitäisi tehdä joka päivä elämän loppuun asti, ja vaikka elinikäsi olisi yhtä pitkä kuin Galapagossaarten merikilpikonnalla, se ei silti riittäisi selkeäpiirteisten vatsalihasten saavuttamiseen.Et ole yksin. Kaikkialla maailmassa naiset ja miehet kamppailevat taukoamatta saavuttaakseen sellaisen palvotun keskivartalon, jollaisia niin huolettomasti esitellään kaikissa mainoskuvissa. Vatsa ei yleensä ole luonnostaan litteä, eivätkä vatsalihakset symmetriset. On hyvin harvinaista, että pyykkilautavatsa ei ole tulosta kovasta työstä ja kurinalaisuudesta. Välillä pistää myös vihastuttamaan se tosiasia, että se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

5 liikkeellä uskomattomat vatsalihakset

Fitnessammattilainen Oksana Grishina pitää keskivartalonsa huippukunnossa jokseenkin epäsovinnaisten vatsalihasliikkeiden avulla. Nämä harjoitukset voivat aluksi tuntua kummallisilta, mutta niillä saavutettavat vatsalihakset ovat jotain ihmeellistä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 ÄLÄ ANNA RASVALLE MAHDOLLISUUTTA!

Sinulla on varmasti hyvä syy viettää aikaasi kuntosalilla. Mutta jos haluat varmistaa, että rasvakilot lähtevät pysyvästi, harkitse lisäravinteiden käyttöä. Lisäravinteet käynnistävät treenin kanssa yhdessä useita mekanismeja, joiden avulla keho polttaa enemmän rasvaa. Maksimaalisen tehon aikaansaamiseksi yhdistetään erilaisia ainesosia, jotka toimivat synergisesti ja parantavat rasvan vapautumista ja palamista. Esittelemme tässä suosittuja rasvaa polttavia aineita ja niiden toimintatapoja. Etsi kaupoista rasvanpolttajia, jotka sisältävät näitä samoja ainesosia tai koosta itsellesi oma lisäravinneyhdistelmä. Valmistaudu ajoissa kesäkauteen ja ota lisäravinteita, jotka auttavat kehoa polttamaan rasvaa.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 101 AINEENVAIHDUNTA

Haluamme painottaa neljää aineenvaihduntaan liittyvää faktaa, jotka on hyvä tietää, jos haluaa polttaa rasvaa ja myös pysyä rasvattomana.
Olen kuullut tämän väitteen kahvilajonossa, lounaalla ostarilla, ruokakaupassa ja kuntosalilla, kerta toisensa jälkeen. Kaikenkokoiset ja -muotoiset naiset – lyhyet ja pitkät, suuret ja pienet – käyttävät sitä ja niinpä ihmettelen, onko koko juttu vain tyhjä tekosyy? Voiko niin moni meistä todella kärsiä hitaasta aineenvaihdunnasta? Kun tiedät, miten aineenvaihduntasi toimii, voit saavuttaa kaikki kehonrakennustavoitteesi. Joten, jos haluat tosissasi laihtua ja tiukentua, älä syytä enää aineenvaihduntaasi, opi erottamaan tosiasiat harhaluuloista ja tuntemaan kehosi toiminta paremmin. avulla. Nämä harjoitukset voivat aluksi tuntua kummallisilta, mutta niillä saavutettavat vatsalihakset ovat jotain ihmeellistä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 19 KEHONRAKENNUKSEN TEHORUOKAA

Ravitse treenattua kehoasi ja lisää lihasten kasvua jokaisella haukkauksella, puraisulla ja siemauksella. Lihasten rakennuksessa proteiini pääsee aina paistattelemaan valokeilaan, mutta hiilihydraatit ja muut ravintoaineet ovat keholle yhtä tärkeitä. ”Lihaksia rakennetaan ja korjataan proteiinin aminohappojen avulla, hiilihydraatit taas toimivat treenatessa polttoaineena, joka kiihdyttää lihasten rakentamista”, sanoo ravitsemustieteen tohtori Nancy Clark. Kolusimme jääkaappia (ja ruokakomeroa ja keittiökaappeja) ja löysimme 19 parhaiten lihaskasvua edistävää elintarviketta, jotka sinun tulisi ottaa osaksi ruokavaliotasi. avulla. Nämä harjoitukset voivat aluksi tuntua kummallisilta, mutta niillä saavutettavat vatsalihakset ovat jotain ihmeellistä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

ALOITTELIJAN OPAS

HERS ALOITTELIJAN OPAS

LÄHDE PIKAKURSSILLE JA LAITA LIHAKSESI VAUHDILLA KASVUUN TÄLLÄ NELJÄN VIIKON ALOITTELIJAN TREENIOHJELMALLA, JONKA SUUNNITELI IFBB:N BODY FIGURE -AMMATTILAINEN JA PERSONAL TRAINER MARY ELIZABETH LADO. Siitä on vierähtänyt aikaa, kun viimeksi kävit kuntosalilla. Tai olet ehkä aloittelija, joka ei ole koskaan ennen nostanut painoja. Älä pelkää, emme kerro kenellekään. Kehosi ei ole juuri siinä kunnossa, jossa haluaisit sen olevan, ja on korkea aika tehdä asialle jotain, nopeasti. Ei hätää – apua on tulossa. Hänen nimensä on Mary Elizabeth Lado. Hänellä on ilmiömäinen vartalo, kuten kaikki voivat itsekin nähdä oheisista valokuvista ja hän on sertifioitu personal trainer, mutta kaiken kukkuraksi hän oli myös yksi maailman parhaista figure-kilpailijoista. Kun pyysimme häntä laatimaan harjoituksia aloittelijoille, jotta he saisivat tiukemman, terveemmän ja entistä kauniimman ruumiinrakenteen, hän otti tehtävän mielellään vastaan.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

EDISTYNEILLE

TULOKSIA JAKSOTUKSELLA!

OTA JAKSOTUS OSAKSI TREENIOHJELMAASI. SE TUOTTAA TULOKSIA PITKÄLLÄ AIKAVÄLILLÄ JA AUTTAA VÄLTTÄMÄÄN KEHITYKSEN PYSÄHTYMISTÄ. MEIDÄN ON KORKEA AIKA PISTÄÄ LUSIKKAMME TREENISOPPAASI, sillä liian monet treenaavat yhä saman, pinttyneen kaavan mukaan. Kaikilla treenisaleilla ja kuntoklubeilla kautta maan voi nähdä aloittelijoita ja kokeneita treenaajia harjoittelemassa aivan samalla tavalla kuukaudesta toiseen. Samat liikkeet. Samat sarjamäärät. Sama treenivolyymi. Samat painot. Ja valitettavasti aina samat tulokset. Haluaisitko saada parempia tuloksia? Sitä varten sinun tulisi laatia vankka suunnitelma. On aika ottaa käyttöön pitkä ja monimutkainen, tieteellinen sana, joka tarkoittaa erittäin tehokasta treenijärjestelmää, eikä ole käytännössä yhtään niin pelottava kuin kuulostaa. Hyvät painoharjoittelijat, on jaksotuksen eli periodisaation aika.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314