2012 KEVÄT

IHANNEVARTALO:

• Rinnat huippukuntoon
• Näkymä takapeilistä

TREENIVIHKO
TERVEYS JA SEKSI
RAVINTO-OPAS

 

 

RASVANPOLTTO-OPAS:

Rantakuntoon neljässä viikossa

Pudota jopa 7 kiloa kuukaudessa vartaloa tiukentavalla pikaohjelmallamme On taas se aika vuodesta. Aika laittaa untuvatakki ja villapaidat sivuun ja etsiä kaapista shortsit ja bikinit kevätlomaa varten, jota olet niin hartaasti odottanut. On vain yksi ongelma. Kylmän sään vaatekerrokset ovat ajaneet fitness-tavoitteesi talvihorrokseen. Ei hätää, tulemme avuksesi. Erinomaisen valmentajan Kim Oddon – jonka työnä on saada maailman parhaimmat figure- ja bikini-kilpailijat elämänsä kuntoon – ohjauksessa saavutat bikinikunnon ennätysajassa, eli neljässä viikossa, ja olet valmis lähtemään kauan kaivatulle aurinkolomallesi.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

Laihdutuslisät

Anna itsellesi mahdollisuus saavuttaa vieläkin parempia tuloksia treenillä ja dieetillä seuraavan seitsemän laihduttavan lisäravinteen avulla. Kohta on kesä: se aika vuodesta, jolloin hihattomat paidat näyttävät käsivartesi ja lyhyet shortsit esittelevät jalkojasi, puhumattakaan bikineistä, jotka paljastavat armottomasti kaiken – käsivarret, reidet, selän ja vatsan. Ennen kuin alat riisua päältäsi lukuisia vaatekerroksia, haluat ehkä karsia hieman ympäröivää rasvakudostasi. Koskaan ei ole liian aikaista tai myöhäistä aloittaa – noudata rasvanpoltto-ohjelmaamme (sivulla …) ja harkitse seuraavien lisäravinteiden käyttöä. Sinua opastaa vanhempi tieteistoimittajamme, lääketieteen tohtori Jim Stoppani. Nämä ravintolisät ovat turvallisia ja tehostavat kehosi viimeisten rasvakilojen sulattamista, juuri niiden, jotka estävät sinua pukemasta päällesi lempi kesävaatteitasi. eli jyrkkää hiilihydraattien rajoittamista saa tehdä vain kahden viikon välein (10. laki).

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Energijan antajat

Neuvomme, miten välttää rasittumista treenisalilla ja sen ulkopuolella. Päivittäisen energiamäärän käyttö ja kato on monimutkainen juttu. Lopputulos riippuu osittain syödystä ruuasta, osittain mielialasta, auringonpaisteesta, riittävästä unesta sekä sadoista muista tekijöistä. Henkilökohtainen energiakriisi voi olla vaikeaa ratkaista. Kiireisessä ja teknologiavoittoisessa nyky-yhteisössä monet ihmiset ovat usein uupuneita. Jos haaveilet suuremmasta kapasiteetista työssäsi ja paremmasta suorituskyvystä treenisalilla, kokeile seuraavaa 7 strategiaa. Jo parissa päivässä huomaat, että energiatasosi nousee kattoon!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Vatsa litteäksi!

Käytä näitä 4 harjoitusta keskivartalosi tiukentamiseksi. Haaveilemme niistä, ne ovat pakkomielteemme ja me vedämme niitä jatkuvasti sisään. Puhumme vatsalihaksista. Oikean dieetin ja perusteellisen vatsatreeniohjelman avulla voit saavuttaa haluamasi vyötärön.Seuraava vatsalihasten treeni on tarkoitettu litteän vatsan ja tiukan keskivartalon muokkaamiseksi progression kautta. Kohdistetut harjoitukset vahvistavat ensin keskivartalosi voimaa ja kestävyyttä. Sen jälkeen siirryt vaikeampiin harjoituksiin ja alat käyttää lisäpainoja, voimistat vatsalihaksiasi edelleen ja poltat vatsan rasvakerrosta. Lopuksi noudatat treeniohjelmaa kaksi kertaa viikossa (lepäät treenikertojen välillä vähintään 48 tuntia) ja saavutat päämääräsi: kauniin vyötärön ja seksikkäät vatsalihakset, joista olet aina haaveillut.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Naiset ja hiilihydraatit

Suhteesi hiilihydraateihin on monimutkainen ja aivan toisenlainen kuin miehillä. Mieletön taisteluTaistelu itseään vastaan ja halujen rajoittaminen on tosi vaikeaa, kun kyseessä ovat hiilihydraatit. Naisilla on erityisen ongelmallinen suhde hiilihydraatteihin, ilmeisesti se on tuttua sinullekin. Mutta älä syytä itseäsi siitä, että kaipaat hiilihydraatteja ja syöt niitä mieluummin kuin mitään muuta ravintoa. Asiantuntijoiden sanoin naiset ovat rakenteeltaan aivan toisenlaisia kuin miehet, monella tasolla: tunteiltaan, käyttäytymiseltään, biokemiallisesti sekä fysiologisesti. Vannoutuneena liikunnan harrastajana uskot luultavasti tarvitsevasi runsaasti hiilihydraatteja energiaksi treeneihisi ja palautuaksesi nopeasti ponnistelujen jälkeen. Puhutaanpa asiat suoriksi.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Tärkkelyksen tuho

Esittelemme 6 sellaista matalan hiilihydraattipitoisuuden omaavaa ruokaa, joita voit tarjoilla vaikka juhlissasi. grillillä tai uunin grillivastuksella grillatessa kiinnitämme suurimman huomiomme kanan tai pihvin ihanteelliseen kypsyysasteeseen, mutta se, mitä tarjoilemme proteiinipitoisen pääruuan lisukkeena, on vasta toissijainen ajatus. Mukavuudenhakuisina keitämme yleensä yksinkertaisesti ison sekä maistuvat paljon paremmalta kuin keskinkertaiset insuliinitasoa nostavat viljat. Voit valmistaa monet näistä ruuista jo etukäteen, ja niiden valmistukseen tarvittavat ainekset ovat hyvin saatavilla.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

 

IHANNEVARTALO

Rinnat huippukuntoon 5 harjoituksella

Mindi Entinen balettitanssija Colleen Baldwintietää kokemuksesta, miten treenata vahvat tanssijan jalat tasapainoon fitness-kilpailijan ylävartalon kanssa. Kuten kuvanveistäjä, joka osaa muokata materiaalistaan kauniin veistoksen, Colleen tuntee tasasuhtaisen vartalon muovaamisen keinot ja osaa antaa neuvoja rintojen muokkaamiseksi.Julkaisemme ammattilaisen treeniohjelman, ja annamme sinun itse päättää, haluatko ponnistella tyrmäävien rintojen saavuttamiseksi.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

Näkymä takapeilistäNÄMÄ

HARJOITUKSET TEKEVÄT TAKANÄKYMÄSI KAUNIIKSI, JOTTA VOISIT PUKEA PÄÄLLESI ROHKEIMMANKIN TAKAMUSTA ESITTELEVÄN VAATTEEN. Jokunen vuosi sitten hitiksi nousi kappale “Bootylicious” eli vapaasti käännettynä herkkupeppu. Siitä voisi tulla lempikappaleesi, jota hyräilet minämuodossa treenatessasi! Monet naiset treenaavat jalkojaan, mutta kiinnittävät valitettavasti liian vähän huomiota pakaroihinsa. Ristiriitaista, sillä pakarat ovat yksi kehon suurimmista lihasryhmistä.Jotta pakarasi saisivat kauniin muodon, tunnettu Los Angelesissa toimiva, kuuluisuuksien yksityisvalmentaja ja liikuntafysiologi Harley Pasternak laati tehokkaan treeniohjelman, joka on auttanut monia staroja saamaan filmirooliin sopivat kurvit.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314