Huhti-Toukokuu 2015

TREENI

• HANKI OMA BIKINIPEPPU

Haluaisitko takapuolellesi vähän boostia? Näillä tehokkailla liikkeillä pakaralihaksesi pääsevät kunnolla estradille. “Jotkin liikkeet sopivat maksimaaliseen lihassupistukseen; toiset sopivat paremmin kalorien polttoon. Tämä harjoitus sisältää kaikki lihaksen päätehtävät, ja vaihtelemalla eri toistomääriä, saadaan harjoitettua kaikkia lihassäikeitä,” sanoo valmentaja Bret Contreras, C.S.C.S., aka “the Glute Guy,” joka on suunnitellut oheisen harjoituksen.

 ÄÄRIMMÄINEN CROSSFIT HARJOITUS

Kun treenaat funktionaalista voimaa, niin huippukroppa tulee kuin itsestään. Camille Leblanc-Bazinet—2014 Reebok’s CrossFit Games voittaja ja kruunattu maailman kovakuntoisin nainen— näyttää miten on mahdollista päästä elämänsä kuntoon käyttämällä joitain hänen suosikki CrossFit liikkeitään. Kokeile niitä heti tänään ja huomaat kuinka voimakkaaksi tunnet itsesi!

CROSSFIT: KAHVAKUULA TEMPAUS
8-minuutin aineenvaihdunta buusteri! Haluat samanlaiset voimat ja kondiksen (ja kropan!) kuin Islantilaisella CrossFit mestarilla Annie Thorisdottirilla?

 NOPEUTA RASVANPOLTTOASI

Muokkaa koko vartalosi tällä nopealla aineenvaihduntaa kiihdyttävällä harjoitusohjelmalla, jonka meille esittelee IFBB bikini pro Bianca Berry. Kykenet harjoittamaan jokaista päälihasryhmää ja samalla polttamaan ison läjän kaloreita, ja vain kuudella liikkeellä.

KOVAA HIITTIÄ

Nämä 11 korkean intensiteetin harjoitusta on suunniteltu laittamaan vartalosi huippukuntoon, ja samalla ne myös kehittävät kuntoasi ja terveyttäsi. Ja kaikki niinkin lyhyessä ajassa kuin 10 minuutissa.

 

RAVINTO & TERVEYS     

• TÄYDELLINEN SAALIS

On kyseessä sitten helppo illallinen tai mahtava herkkuateria, todellinen terveysruoka on lähtöisin merestä.

 6 TOTUUTTA TERVEYDESTÄ— JOTKA EIVÄT PIDÄ PAIKKAANSA

Oikein syöminen, harjoittelu ja terveellinen elämä ylipäätään – pitkään käytetyt tavat eivät välttämättä enää pidä paikkaansa. Tässä vertaamme joitain vanhoja perinteisiä viisauksia uusiin ajattelutapoihin. Tulokset ovat osaltaan yllättäviä.

 ERIKOISAIHE

 HYVÄSSÄ KUNNOSSA RASKAUDEN AIKANAVAUVA KYYDISSÄ

Raskaaksi tuleminen ei välttämättä tarkoita lempiharjoittelusta luopumista – itse asiassa harjoittelu on tärkeässä osassa kun halutaan synnyttää terve vauva. Ohessa kerromme miten on mahdollista pysyä kunnossa matkalla äidiksi.

 NATHALIA MELO, IFBB PRO

Yksi päivä elämästanäni…

 

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314