Loka-marraskuu 2013

TREENI

PAKARATREENI

Tehosta pakaratreeniäsi klassikkoliikkeiden virkistävillä uutuusversioilla. Otetaan ensin pakaraharjoituksia, joilla olet treenannut jo vuosia, ja lisätään helposti säädettävät painot. Tällä reseptillä voit saada itsellesi uuden kauniinmuotoisen takamuksen hyvissä ajoin ennen talvilomaa.
IFBB:n body figure -ammattilainen Larissa Reis voi ylpeillä sekä etu- että takapuolellaan. Tee näitä liikevariaatioita lisäpainoilla ja muokkaa itsellesikin tappavan upea peffa.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

MAHTAVAN KESKIVARTALON SALAISUUS

Yhdistelmäliikkeet vaikuttavat vatsalihaksiin tehokkaimmin. Keskikroppasi viilaamiseen tarvitset muutamia teholiikkeitä, joiden toimivuudesta IFBB Body Bikini -ammattilaisen Jessica Paxsonin upea keskivartalo on elävä todiste. Nämä liikkeet pistävät koko kehon töihin ja polttavat itsepäistä rasvakerrosta. Toisin sanoen tarjolla on ruutia, jota tarvitaan himoittavan tiukan keskivartalon metsästyksessä.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

UPEIDEN JALKOJEN SALAISUUS

Kuten sanonta kuuluu, mikään ei voita paria upeita jalkoja. Entä mikä tekee jaloista vahvat ja lihaksista hyvin erottuvat? Jaloissa on monia lihaksia pakaralihaksista aina etureisiin, takareisiin ja pohkeisiin asti, ja ne kaikki tarvitsevat johdonmukaista ja monipuolista sekä kullekin jalkojen osalle parhaiten sopivaa treeniä. Seuraavat harjoitukset on suunniteltu kaikille jalkojen lihaksille. Niissä on sekoitettu dynaamisia ja staattisia liikkeitä sekä jatkuvaa lihasjännitystä. Sana “upeat” ei edes riitä kuvailemaan, miltä jalkasi alkavat näyttää tämän treeniohjelman jälkeen!

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

KARISTA KILOT PLYOMETRISELLÄ TREENILLÄ!

Pistä aineenvaihduntasi hyrräämään ja karista kesäkilot tehokkaalla plyometrisellä treenillä. IFBB-bikiniammattilainen Tawna Eubanks näyttää, kuinka hyödyntää tätä monipuolista treenitekniikkaa. Plyometrisessä treenissä käytetään räjähtäviä liikkeitä, jotka saavat kehon rasvanpolttomoottorit käyntiin ja parantavat myös luuntiheyttä. Esittelemme viisi liikettä, jotka kasvattavat voimaa ja ketteryyttä sekä auttavat sinua saamaan seksikkään tiukan keski- ja alavartalon. Nopeasti.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

RAVINTO

RUOKAMOKAT

M&F HERS: Esittelemme 10 ruokamokaa ja keinot niiden korjaamiseen. Puhdas ruoka on meille hienoinen pakkomielle. Me kaikki tiedämme myös, että ruokavalintamme todella vaikuttavat vartaloomme ja terveyteemme. Tarvitaan vain pieni virhearvio ja yhtäkkiä suunnitelmat ovatkin pilalla. Olet ehkä jäänyt joskus pohtimaan, missä kohtaa meni pieleen, mutta ei kannata vielä lyödä hanskoja tiskiin! Kaikki tekevät ennemmin tai myöhemmin virheitä – jopa maailman huippunimet. Tämä ajatus mielessämme etsimme käsiimme joukon maailman parhaita fitnesslajien kilpailijoita. Nämä leidit auttavat sinua hiomaan oman vartalosi pykälän paremmaksi esittelemällä kymmenen tekemäänsä ruokamokaa sekä paljastamalla, kuinka tilanne korjattiin. Noudata näitä neuvoja ja selvitä, kuinka omien ruokahaparointiensa tilalle voi saada suunnitelmia, jotka sujuvat kuin tanssi.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

KARKOTA SYÖMISHIMOT IÄKSI!

Kun seuraat näitä tutkimustuloksin vahvistettuja vinkkejä, sinun ei tarvitse enää koskaan katua yhdenkään suupalan ottamista. Totta puhuen jopa kaikkein kurinalaisinkin ihminen joutuu joskus (tai usein!) alttiiksi voimakkaille mielihaluille. Se ei tarkoita, että olisimme heikkotahtoisia, vaan itse asiassa on olemassa monia haluja, jotka johtuvat biologisista syistä ja saattavat vyöryä ylitsemme kuin tavarajuna. Syömishimo voi johtua tunne- tai hormonaalisista syistä, verensokerin laskusta, unenpuutteesta tai jopa liiallisesta treenaamisesta johtuvast.
” Selvitymiseen suunnitellut geenit hallitsevat hormonejasi, jotka lisäävät ruokahalua ja pakottavat sinut kaipaamaan ruokaa “, kertoo Scott Isaacs, lääketieteen tohtori ja ylensyönnin hallitsemista käsittelevän “Beat Overeating Now!” -kirjan tekijä. “Hyvä uutinen on, että on olemassa realistisia keinoja hallita mielihaluja sitä mukaa kun niitä syntyy.” Tutustu neuvoihimme, ja voit tehdä selvää ärsyttävistä ruokaan kohdistuvista mielihaluista kertaheitolla. Käytät vain pientä oveluutta avuksesi!
.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

TERVEELLISET HAMPURILAISET

Lämpimien säiden loputtuakin, hampurilaiset ovat syntisen herkullista lohturuokaa – varsinkin, kun ne koostuvat ylisuurista sämpylöistä ja tyydyttynyttä rasvaa pursuavasta naudanlihasta. Puhumattakaan ranskalaisista, jotka tavallisesti hampurilaisen kaveriksi lautaselleen saa. Otimme perinteisen hampurilaisen ja vähensimme rasvaa, kaloreita ja hiilihydraatteja ja lisäsimme ravitsevia vihanneksia, jotta voisit huoletta nauttia terveellisestä ja kuitenkin maukkaasta ateriasta.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 

 

 

HOIKISTU 8 VIIKOSSA ELÄMÄSI KUNTOON!

8 VIIKKOA JA …RUTKASTI RASVANPOLTTOA

Vaikka ulkona on liian kylmää ja koleaa puhuaksemme bikinikunnosta, olemme silti täysin vakuuttuneita siitä, että Hers-lehden lukijamme eivät koskaan luovu taistelusta läskiä vastaan. Jos olet vakaasti päättänyt sulattaa rasvakerroksesi ja takoa itsellesi lisää rasvatonta, seksikästä lihasmassaa, kahdeksan viikon pituinen ravinto- ja treeniohjelmamme antaa wow-efektin ja kaipaamasi tulokset. Enää ei tarvitse arpoa ja arvuutella, sillä olemme löytäneet parhaan rasvanpolttostrategian yhdistämällä kattavan treeniohjelman ja ruokavalion sekä lisäravinnesuunnitelman, jotka yhdessä muokkaavat vartalosi upeammaksi kuin koskaan ennen.
Tämän suunnitelman tekee ainutlaatuiseksi se, että siihen ilmestyy jatkuvasti uusia palasia, mitkä pitävät ohjelman jännittävänä sekä aineenvaihdunnan hyrräämässä. Näet, miten lihakset piirtyvät esiin ja sentit häviävät muutamassa viikossa. Pysy 8 viikkoa lujana, niin sinut palkitaan solakalla ja seksikkäällä keholla (ja aineenvaihduntaa boostaavilla lihaksilla), jolla voit ylpeillä ympäri vuoden.

Lue lähemmin M&F Hers lehden numerosta!

 


Warning: Parameter 1 to W3_Plugin_TotalCache::ob_callback() expected to be a reference, value given in /var/www/www-hersfi/data/www/hers.fi/wp-includes/functions.php on line 3314